Widgets

Abdurrahman Önül Arafat Dağı İlahisi Dinle

type='html'>Abdurrahman Önül Klipleri,Abdurrahman Önül İlahi,Abdurrahman Önül İlahi dinle, Abdurrahman Önül Albümü,Abdurrahman Önül full Dinle, Abdurrahman Önül ilahileri, Abdurrahman Önül Dinle,Abdurrahman Önül ilahi albümü dinle, Abdurrahman Önül ilahileri dinle, Abdurrahman Önül şarkıları dinle, Abdurrahman Önül son albüm,Abdurrahman Önül yeni albüm, Abdurrahman Önül yeni albüm dinle, Abdurrahman Önül Yeni Albümü,Abdurrahman Önül Arafat Dağı Dinle


Abdurrahman Önül Arafat dağı sözleri

Arafat dagi da bir yüce dagdir
Inanin peygamber ölmedi sagdir
Ravzasina vardim gülistan bagdir
Seni ziyarete geldim efendim
Bir medet almaya geldim efendim

Sana gelir iken beni görmüsler
Yolumun üstüne pusu kurmuslar
Hain nefsim can evinden vurmuslar
Seni ziyarete geldim efendim
Bir medet almaya geldim efendim

Sana gelir iken kolum kirildi
Cok aglayip yasim sel oldu benim
Hain nefsim seytan ile bir oldu
Seni ziyarete geldim efendim
Bir medet almaya geldim efendim

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.