Widgets

Abdurrahman Önül Kabe Yolları Dinle,İlahileri Dinlemek

type='html'>Abdurrahman Önül Klipleri,Abdurrahman Önül İlahi,Abdurrahman Önül İlahi dinle, Abdurrahman Önül Albümü,Abdurrahman Önül full Dinle, Abdurrahman Önül ilahileri, Abdurrahman Önül Dinle,Abdurrahman Önül ilahi albümü dinle, Abdurrahman Önül ilahileri dinle, Abdurrahman Önül şarkıları dinle, Abdurrahman Önül son albüm,Abdurrahman Önül yeni albüm, Abdurrahman Önül yeni albüm dinle, Abdurrahman Önül Yeni Albümü,Abdurrahman Önül Kabe Yolları Dinle


umrumdan çıktım yürüdüm
mum oldum sızdım eridim
şükür hakk'a yüzler sürdüm
güzeldir kâbe yolları

ay doğarken çıktım yola
sâlavatlar verdim dile
gel gidelim cümle vile
güzeldir kâbe yolları

minada kurulur pazar
hacılar armağan düzer
melekler sevabın yazar
güzeldir kâbe yolları

ay doğarken çıktım yola
sâlavatlar verdim dile
gel gidelim cümle vile
güzeldir kâbe yolları

deveci deve katarlar
hacılar kuma batarlar
şeytanı taşa tutarlar
güzeldir kâbe yolları

ay doğarken çıktım yola
sâlavatlar verdim dile
gel gidelim cümle vile
güzeldir kâbe yolları

bağa yakındır evleri
uzaktır anın yolları
elemin yoktur ağları
güzeldir kâbe yolları

ay doğarken çıktım yola
sâlavatlar verdim dile
gel gidelim cümle vile
güzeldir kâbe yolları

ali kapısına vardım
abdest alıp, ihram giydim
hacıları üryan gördüm
güzeldir kâbe yolları

ay doğarken çıktım yola
sâlavatlar verdim dile
gel gidelim cümle vile
güzeldir kâbe yolları

kabenin etrafı dağlar
nidar görmüş sular çağlar
aşık yunus anar ağlar
güzeldir kâbe yolları

ay doğarken çıktım yola
sâlavatlar verdim dile
gel gidelim cümle vile
güzeldir kâbe yolları

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.