Widgets

Abdurrahman Önül Yaralıyım Dinle,Süper İlahiler Dinle

type='html'>Abdurrahman Önül Klipleri,Abdurrahman Önül İlahi,Abdurrahman Önül İlahi dinle, Abdurrahman Önül Albümü, Abdurrahman Önül full Dinle, Abdurrahman Önül ilahileri, Abdurrahman Önül Dinle,Abdurrahman Önül ilahi albümü dinle, Abdurrahman Önül ilahileri dinle, Abdurrahman Önül şarkıları dinle, Abdurrahman Önül son albüm,Abdurrahman Önül yeni albüm, Abdurrahman Önül yeni albüm dinle, Abdurrahman Önül Yeni Albümü,Abdurrahman Önül Yaralıyım Dinle


Medineye varamadım
Gül kokusu alamadım
Ben Resül’e doyamadım
Yaralıyım yaralı yaralı

Kabenin örtüsü kara
Açtı yüreğime yara
Bulunmaz derdime çare
Yaralıyım yaralıyım yaralı

Hacerül Esvedin tasi
Akittin gözümden yasi
Bulunmaz Resül’ün eşi
Yaraliyim yaraliyim yarali

Elimden tut kaldir beni
Ya vuslata erdir beni
Çok aglattin güldür beni
Yaraliyim yaraliyim yaralı

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.