Widgets

Demet Akalın En Yeni Klibi Türkan,Türkan Klibini izle

type='html'>Demet Akalın,Demet Akalın Türkan Dinle,Demet Akalın Türkan Klibi izle,Demet Akalın Türkan şarkı sözleri,Demet Akalın Türkan şarkı sözü,Demet Akalın Türkan yeni klip,Demet Akalın Türkan klibini izle,Demet Akalın Full Dinle,Demet Akalın Müzikleri Dinle,Demet Akalın Şarkılarını Dinle,Demet Akalın 2012 dinle,Demet Akalın 2012 albümünü dinle,Demet Akalın son albümünü dinle,Demet Akalın yeni müzikleri,Demet Akalın yeni albümünü full dinle

Kim bilir gelen geçen ne diyor halime
Ben, ben değilim bu günlerde
Yediğim nanelerin haddi hesabı yok
Şişenin dibindeyim çok mutsuzum çok çok çok
Kendiliğinden gelsen ne olur
Aramıyorum yiğitlikten
Sendeki sabır da mübarek
Paslanmaz çelikten
Dün gece birkaç film seyrettim
Canım çıktı ağlamaktan
O Türkan yok mu o Türkan
Yine öptürmedi dudaktan
Dün gece birkaç film seyrettim
Canım çıktı ağlamaktan
O Türkan yok mu o Türkan
Yine öptürmedi dudaktan.
Söz: Ayla Çelik
Müzik: Gökhan Tepe

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.