Widgets

Hüseyin Kağıt Alkol Aldım Sallanıyorum,Sözleri

type='html'>
Hüseyin Kağıt Alkol Aldım Sallanıyorum Şarkı Sözleri.


Ben Sustuğum An Felaketin Başlar
Bir Sessiz Fırtına Sarar Her Yanını
Ayrılığın Ayak Sesini Duyarsın
Yaklaştıkça Acıtır Durur Canını
Alkol Aldım Sallanıyorum
Ah Yinede Efkarlanıyorum
Sen Ne söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum
Alkol Aldım Sallanıyorum Offf
Ah Yinede Efkarlanıyorum
Sen Ne Söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum
Pişmanlık Görüyorum Gözlerinde
Masum Değilsin Beyazında Leke
Habersizce Giderdim Olsam Yerinde
Başka Bir Koku Var Artık Teninde
Alkol Aldım Sallanıyorum
Ah Yine Efkarlanıyorum
Sen Ne Söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum
Alkol Aldım Sallanıyorum
Ah Yine Efkarlanıyorum
Sen Ne Söylersen Söyle Canım
Ben Masaldan Anlamıyorum

tags : ben sustuğum an felaket başlar dinle
pişmanlık görüyorum gözlerinde dinle
ah yine efkarlanıyorum dinle
başka bir koku var artık teninde dinle

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.