Widgets

Party Shaker Klibi - Türkçe Çeviri

type='html'>
tags : party shaker klibi izle
party shaker türkçe çeviri
party shaker türkçe sözleri

Party Shaker Türkçe Sözleri


Hey hey hey, parti çalkalayıcıUyan, uyanİnsanlar üzerine olsunVücudunuzun sallayacağımStand up Ayağa kalk,Biz üst tüm yol gidiyoruz
Biz çok yüksek, yüksek uçan
Gökyüzü için
Ve biz dans pistine iniş
Sağ, bu gece
Biz, bu kulübe yolu esecek
Rio Gönderen Jamaika
Biz parti çalkalayıcı vardır
Yani karşılama herkes
Diyelim gece parti
Biz boşa konum kadar biz yudum olacak
Bizi troublemakers arayın
Ama biz sadece parti istiyorum
Ve parti bu gece
[x2]
Oh ey oh, oh ey oh
Oh ey oh, oh ey oh
Biz sadece parti istiyorum
Ve parti bu gece
Tamam, tamam
Aşk havada
Bütün şanslı kızlar yaramaz
Bu gece büyük gece
Biz disko ışıkları gözünü karartmış
Biz çok yüksek, yüksek uçan
Gökyüzü için
Gökkuşağının üzerinde Make it
Sağ, bu gece
Biz, bu kulübe yolu esecek
Rio Gönderen Jamaika
Biz parti çalkalayıcı vardır
Yani karşılama herkes
Diyelim gece parti
Biz boşa konum kadar biz yudum olacak
Bizi troublemakers arayın
Ama biz sadece parti istiyorum
Ve parti bu gece
Oh ey oh, oh ey oh
Oh ey oh, oh ey oh
Biz sadece parti istiyorum
Ve parti bu gece
Yani eğer dans etmek istiyorum
Parti asla bitmez
Yani insanlar ellerini kaldır
Ellerin, vücudun, rock ve dans sallamak
Diyelim geceki parti için hazır olsun
Yaz şimdi, biz bir parti yapacağız
Sip içkinizi (?)
Oh oh oh gibi Herkes oluk ve dans (?)
Ve size daha isteyeceksin biliyorum
Tüm dünyada sen al, biz tur konum
Herkes zemin üzerine kıçını
Rio Gönderen Jamaika
Biz parti çalkalayıcı vardır
Yani karşılama herkes
Diyelim gece parti
Biz boşa konum kadar biz yudum olacak
Bizi troublemakers arayın
Ama biz sadece parti istiyorum
Ve parti bu gece
Oh ey oh, oh ey oh
Halkımın Hepsi
Rio Gönderen Jamaika
Oh ey oh, oh ey oh
Şimdi ellerinizi sallayın edeceksin

0 yorum:

Yorum Gönder

Labels

Blog Archive

Blogger tarafından desteklenmektedir.